|
|||
|
|||
Comanda instant - Tocator pe benzina Tritone Super Monster, motor Honda GX690, diametru max 130 mm, 22.1 CP, 4 roti
|
|||
Tocator pe benzina Tritone Super Monster, motor Honda GX690, diametru max 130 mm, 22.1 CP, 4 roti |
|||
Tocator pe benzina Tritone Super Monster, motor Honda GX690,
diametru max 130 mm, 22.1 CP, 4 roti
Unul dintre cele mai puternice tocatoare de pe piata;
Ceccato Tritone Super Monster alimentat de HONDA GX 690 este un tocator de lemn
industrial pe benzina, potrivit pentru tocarea unor cantitati mari de deseuri
vegetale ramificate. Acest model, varf de gama, este echipat cu o rola de
tarare automata a ramurilor, gestionata de o pompa hidraulica, si un buncar
mare care permite operatiuni simple de incarcare.
Capacitatea de tocare a acestei masini atinge un diametru
maxim de 130 mm.
Gura de evacuare a aschiilor de lemn se poate roti cu 180°
si are o inaltime de aproximativ doi metri.
Dispune de un motor cu doua cilindri Honda GX690 pe benzina
in 4 timpi si o masa de taiere foarte mare de 600 mm in diametru.
Masa este echipata cu un cutit central cu doua taisuri si
inca doua cutite reversibile si in interior alte 24 de ciocane reversibile de
tocat.
Transmisia dintre motor si masa de taiere este reglata de un
scripete cu ambreiaj pentru a facilita pornirea care are loc prin intermediul a
doua curele. De asemenea, este echipat cu doua contralame pentru a obtine o
taietura excelenta. Este echipat cu o sita circulara cu autocuratare care cerne
aschiile la 360°.Este echipata cu trei roti pneumatice mari, dintre care una
este pivotanta controlata de o carma pentru a facilita miscarea manuala.
Tritone Super Monster Honda GX690 respecta reglementarile de siguranta CE. Atentie: La fel ca toate tocatoarele si tocatoarele, nu este
potrivita pentru macinarea ierbii, frunzelor, ace de pin, etc... (este facuta
pentru maruntirea crengilor, dar poate macina frunze, ace si alte vegetatii
care pot fi atasate de acestea)
Principalele instructiuni de utilizare pentru toate
tocatoarele de pe piata:
- Tocatorul trebuie sa macine ramurile recent taiate din
pom, si nu cele uscate (ar limita capacitatea acestuia de maruntire si ar
determina deteriorarea rapida a lamelor);
- Ramurile trebuie sa fie de preferinta de forma lungi,
regulate si fara noduri (in caz contrar se reduce diametrul de taiere);
Diametrul de taiere declarat este maxim, deci in utilizare
reprezinta exceptia si nu regula. In acest caz, luati in considerare
achizitionarea unui tocator cu un diametru de taiere mai mare;
- Diametrul de taiere poate varia in functie de consistenta
lemnului (de exemplu stejarul, maslinul, prunul, piersicul sunt lemne foarte
dure si pot reduce capacitatea de taiere a tocatoarelor)
Rola de antrenare automata
Tritone Super Monster este un tocator de lemn profesional cu
motor pe benzina echipat cu rola pentru tragere automata a crengilor,
gestionata de o pompa hidraulica.
Reglaje ale vitezei rolelor de antrenare: pentru a regla
viteza in functie de grosimea pieselor de maruntit, pur si simplu reglati
viteza de rotatie actionand asupra butonului variatorului hidraulic al
motorului.
Sistem anti-blocare: in cazul in care in timpul maruntirii
materialului in procesare rotorul este supus incordarii sau blocurilor, trebuie
sa actionati asupra parghiei situate pe buncarul de incarcare (bara rotunda
rosie). De fapt, aceasta parghie actioneaza asupra supapelor hidraulice care
controleaza motorul si inverseaza sensul de rotatie al rotorului insusi,
deblocandu-l.
Pozitiile de functionare ale parghiei buncarului: bara
rotunda rosie situata in jurul buncarului functioneaza ca si cum ar fi un
comutator cu 3 pozitii. Impingerea acestuia in jos activeaza cilindrul de
antrenare in miscarea normala de rotatie inainte, permitand ramurilor sa fie
aspirate. Tragerea inapoi inverseaza directia de rotatie si foloseste sistemul
anti-blocare.
In pozitia centrala rotorul nu se roteste asa cum este in
pozitia de repaus.
Sistem electronic NO-STRESS; unitatea de control NO-stres
gestioneaza rolele de antrenare ale utilajului atat pentru pornire, cat si in
caz de urgenta. Numai dupa apasarea START va fi posibila pornirea motorului.
Caracteristicile acestui tocator sunt:
- Activarea rolelor autotragatoare pentru maruntire
- sistem de oprire imediata (de siguranta)
- Functie inversa pentru eliminarea blocajelor
Buncar unificat
Buncarul din otel este mare; 95 cm latime pe 58 cm inaltime,
este capabil sa primeasca chiar si ramuri si fronde foarte voluminoase, fara o
preprocesare prealabila. In plus, are o capacitate mai mare care va permite sa
introduceti o multime de material odata.
Buncarul poate fi inchis pentru transport sau depozitare,
pentru a limita dimensiunile de gabarit.
Detaliu al peretilor etansi de protectie din cauciuc
transparent amplasati la intrarea in buncar.
Noul sistem E-STOP. In caz de urgenta, apasati pe cele 2
butoane rosii de alarma situate deasupra buncarului; rolele de antrenare vor fi
astfel oprite imediat indiferent de pozitia barei de comanda; motorul va fi de
asemenea oprit.
Masa ascutita
Masa de taiere este formata din 2 discuri de otel, ferm
cuplate intre ele si de grosime considerabila.
Acestea formeaza asadar o celula extrem de robusta definita
ca masa de taiere si care constituie inima tocatorului, care are dimensiuni,
robustete si performante exceptionale cu diametrul sau de 600 mm.
Prin urmare, acest rotor este printre cele mai dimensionate
si robuste de pe piata.
Echipat cu 2 lame mari de taiere. Ei efectueaza
preprocesare, taind materialul prezent in buncar in fragmente mai grosiere.
In structura usii de inchidere a camerei de macinare sunt
amplasate 2 contralame interschimbabile extrem de robuste. Acestea, actionand
ca o contralama la cele 2 lame principale, implementeaza un efect de foarfeca
asupra primei taieturi a ramurilor introduse in buncar, asigurand o taiere extrem
de eficienta.
Masa de taiere este de 12 mm.
In centrul rotorului se afla alte 2 lame pentru a optimiza
si rafina maruntirea.
Echipat cu 24 de ciocane de tocat (sau lame) din otel calit
rotativ de mare viteza. Ei efectueaza o operatie de centrifugare, reducand
materialul in fragmente mici.
Pentru a imbunatati calitatea aschiilor de lemn si
eficacitatea celor 24 de ciocane rotative, in jurul rotorului principal este
plasata o grila circulara de maruntire (se vinde separat).
Motor Honda GX 690
Motorul Honda GX 690 este unul dintre cele mai puternice
motoare de pe piata; ultima generatie cu tehnologie de supapa OHV in -
cap, dublu cilindru in 4 timpi.
Caracteristici:
Tipul motorului
Cilindru dublu in 4 timpi - OHV
Tip cilindru
Fonta
Capacitate 688 cmc
Rata compresiei 9.3:1
RPM max 3600
Valoarea cuplului 48,3 Nm / 4,93 kgfm / 2500 rpm
Capacitate rezervor 6,1 litri
Motor electronic (cu aprindere electronica). Acest lucru va
permite unitatii electronice de control sa functioneze. Bateria va fi mentinuta
incarcata de alternatorul motorului.
Seria Honda „GX” este foarte profesionista si a fost
dezvoltata pentru lucrari grele in domeniul constructiilor, agriculturii,
generatoarelor, sudarii etc., caracterizate prin durabilitate si fiabilitate
deosebite.
Acest model, cu profil industrial, ofera performante
excelente capabile sa reziste in timp.
Camera de macinare
Camera exterioara de slefuire (cea mai mare si mai robusta
din categoria sa) are o dimensiune proportionala cu cea a masei de taiere
continuta in ea si este foarte mare si are o forma rotunjita, garantand o
productivitate excelenta, precum si durabilitatea sistemului. peste orar.
Structura masinii realizata 100% din otel. Nu exista
prezenta de plastic pe acest produs.
Un detaliu de remarcat este grosimea mare a otelului care
alcatuieste aceasta camera de slefuire, demonstrand robustetea masinii in sine.
Deplasare si alte caracteristici
Buncarul tocatorului poate fi inchis pentru a usura mult
transportul sau depozitarea.
Pentru a facilita deplasarea, doua roti pneumatice spate
mari au fost integrate in structura.
In plus, o a treia roata cu ghidon de directie este plasata
in partea din spate a tocatorului, pentru a garanta total libertate de miscare.
Dimensiunile rotilor sunt 15x6.00 - 6.
In plus, buncarul este echipat cu o roata de stabilizare
care este amplasata in lateral pentru a garanta o mai mare stabilitate atat in
timpul procesarii, cat si in timpul operatiunilor de intretinere care necesita
deschiderea camerei de macinare.
Tocatorul este echipat cu un accesoriu cu carlig pentru a fi
mutat cu stivuitoare sau stivuitoare.
Manualul de instructiuni este intotdeauna la indemana
datorita tubului de suport pentru obiecte fixat pe buncar.
Greutate 500 kg
Inclus Kit Ulei motor
|
|||
Produse din aceeasi categorie |
|||
-10%
380.00 Lei
341.99 Lei
Stoc limitat
219.01 Lei
Stoc limitat
|
|||