|
|||
|
|||
Comanda instant - Pompa pentru vacuum, Yato YT-0674, 22 accesorii
|
|||
Pompa pentru vacuum, Yato YT-0674, 22 accesorii |
|||
Caracteristici tehnice: Pompa de vid este un dispozitiv multifuncțional proiectat pentru sistemele de diagnosticare în mașini și tehnologii, a căror funcționare se bazează pe presiunea sau vidul. Acesta este echipat cu accesorii care permit utilizarea în aproape orice motor sau sistem. Pompă-YT 0674 este prevăzut cu un comutator care, în funcție de poziția permite crearea unui vid sau presiune. Mutarea comutatorul spre ieșirea pompei va provoca pompa de vid va fi produs. Comutatorul împins în direcția mânerului va determina presiunea pompei va fi produs. Domeniul de masura -1-3 bari Scop / Aplicare Prin utilizarea pompei poate include diagnosticul aceste sisteme și sisteme: Unitatea de control a motorului computerizat: - Senzor de presiune barometrică (BARO) - PVC - Recircularea gazelor de eșapament (EGR) - Senzor de presiune groasă (MAP) Dispozitiv de control al aprinderii: - Avans în vid prin scânteie - Intarziere Valve: SDV, RCV Sistem de franare: - Frâne clasice - frâne ABS - frâne cu aer comprimat - Linii de frână - Servo frână Alte sisteme: - Aer condiționat - Control viteză - Rezervorul de combustibil și sistemul de combustibil - închiderea ușilor Sistem de vid folosire Diagnosticul de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) Sistemul de supapă este un exemplu al supapei EGR acționat printr-un vid. În absența vidului, supapa este închisă și gazul de eșapament nu scapa de valva. În cazul aducerii supapa de vid, este deschisă, permițând recircularea gazelor evacuate. Diagnosticul de senzor de presiune cu peliculă groasă (MAP) • Se asamblează pompa de sistem și de rezervor, la fel ca în cazul aerisirea etrierele de frână, și apoi conectați la conexiunea senzorului de vid. • Apăsați maneta pompei de până când indicatorul arată de 0,5 bari. ar trebui să se stabilească de pompare complete și urmăriți indiciu. Dacă se mișcă de ac, aceasta înseamnă deteriorarea senzorului MAP. • În timpul senzorului MAP trimite semnale de feedback-ul la computer de control. Semnalul are o frecvență între 85 Hz și 160 Hz, în funcție de nivelurile de vid. Este nevoie de contor de frecvență de frecvență, acesta trebuie să fie conectat în conformitate cu instrucțiunile de senzor și contor. Sistem etriere. • Asigurați-vă că rezervorul de expansiune este umplut cu lichid de frână la volumul nominal. • Sângerarea efectuate în conformitate cu ordinea următoare: - Cilindrul principal, dacă este echipat cu o supapă de aerisire - Etriere de frână, în ordine, de la cel mai apropiat de cilindrul principal la cel mai îndepărtat • Racordați furtunul scurt la conectorul din partea inferioară a capacului rezervorului pompei. • Închideți rezervorul pompei capacul. • Conectați furtunurile lungi la capacul de conexiuni. Sfârșitul unul dintre furtunul lung pentru a conecta sub-pompă, și o a doua supapă de aerisire (nipluri) din etrierul de frână. Dacă este necesar folosiți adaptorul. • Apăsați maneta pompei de 10 - 15 ori pentru a crea un vid în rezervorul pompei. • Slăbiți supapa de aerisire 1/4 - 1/2 rândul său, astfel încât rezervorul pompei umplut cu lichid la o înălțime de aproximativ 5 cm. Strânge supapa de aerisire. • Deconectați pompa de la supapa de aerisire, aerisire procedura de clemă a fost finalizată. • Înainte de repetarea procedurii pentru evacuarea aerului, în rezervorul gol borna pompa lichidul de frână și de sus în sus lichidul de frână din sistemul de frânare, nivelul nominal. Greutate 2 Kg |
|||
Produse din aceeasi categorie |
|||
|
|||
sculeunelteaccesorii.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.